HTML

(: Cicckó & Ficckó máltai kalandozásai :)

Friss topikok

  • Szilvia SziSszkó Adam: A Cukros PopCornt ki ne hagyjam :D (2013.11.16. 23:21) *A*U*T*U*M*N*
  • Szilvia SziSszkó Adam: No ezen is túl vagyunk :) Sany beköpése: "Belesétáltál Sliema gyomrába, aztán végül kiköpött!" :D... (2013.11.03. 02:14) Fizetésnap :D
  • Szilvia SziSszkó Adam: Drága Irina! Mi is szeretünk! ;) Mi is reméljük, hogy egyenesbe jövünk. Az új lakást úgy hagyták i... (2013.10.17. 02:09) Sokadik nap :)
  • Szilvia SziSszkó Adam: Jól megy a munka, nagyon forgalmas kis étterem, jó a borravaló! Hogy éhesek vagyunk, az relatív, é... (2013.09.28. 03:36) Day 20.
  • Szilvia SziSszkó Adam: Hehe ...Már csak a fagyis múltam miatt is illett volna tudnom :P Egyébként megnéztem és mindösszes... (2013.09.16. 01:04) 09.02. Az Imádott Hétfő

Címkék

2013.09.03. 00:01 Szilvia SziSszkó Adam

09.02. Az Imádott Hétfő

A hét 1. napja, amit mindenki előszeretettel utál ... :) Kivéve Minket :P

Viszonylag emberi időben sikerült felkelni (délelőtt:P), majd irány a Scotts nevű élelmiszerbolt. Vettünk ezt-azt (lsd. előző minibejegyzés), majd Sunny főzőcskézett, én pedig takarítgattam. Bekajáltunk, netezgettünk ("napirutin": melókeresés, Fb, stb.), majd azon kaptuk magunkat, hogy jól el is ment a nap ...Estére bevettük hát a "várost". Bebuszoztunk többek között Paceville-be, a nyüzsgő partyvárosba. Fuu...igazi Las Vegas! :D Jól meg is szédültünk. Gyorsan le is mentünk a partra kipihenni a vertigot, ahol számomra gyönyörű látvány fogadott: A háborgó tenger! *.* Sajnos a fotómasina sötétben nem adja annyira vissza az átélt élményt. Erre rásegített a csúszós szandál - szoknyafelfújós szél kombó, ami miatt nem is tudtam közelmenni, hogy megörökítsem :( + Ficc is belekapaszkodott a szoknyámba, hogy hát ő félt engem a szikákon! Blő :( No majd legközelebb túrabakancsban és cicanaciban! :D

Hazafelé is buszoztunk ("legyen már értelme a megvásárolt hetijegynek" címszó alatt), szerencsére már nem volt heringparty a járműn. Ficc pedig jót rötyögött a sofőrön, aki füttyögve intette jobb belátásra a népet, hogy ne balf@szkodjanak sokat a felszállással, ugyanis már a micsodája kivan, majd úgy vezetett, mint akinek minden mindegy. :D 2 utcára tett le Minket a lakástól, így hála égnek nem kellett túl sokat sétálni. Abból mára is épp elég volt :) (Ti.: dimbes-dombos, egyenetlen a talaj...fárasztó menni! Olyan vonalaink lesznek, hogy Hűha!)

Egyébként említettem Sanyesznak, hogy lassan elkezdhetnénk gyűjtögetni máltai "aranyköpéseinket", bár azt is hozzátettem, hogy valszeg csak mi értenénk...Mai jópofa: "Ne, mert elbasz a busz!" --> "El-baszabusz", Sany benyögése, mikor épp óhajtok kilépni egy robogó busz elé..upsz :) Jól hangzott no!

Múltkoriak: 

- Sétálgatunk Vallettában, bőszen nézelődünk, majd a börtönbarlang-szerű épületegyüttes falát elnézve, kérdem én: "Mész, vagy lösz?" (~Mész, vagy jössz?-gyengébbek kedvéért :D) (Csajszijaim! Queer as Folk :P)

- Másik mikor Sliemaban sétálgattunk...Én: "Beszélgessünk már egymással is angolul!" Sany: "Ok. Right" Én: Épp nem jutott eszembe a 'nyál' szó, amit 'summel'-el helyettesítettem...Sanyi furán néz...Megoldás: Nyár = Summer --> nyál = summel ! Na most tessék a fejeket fogni :D:D:D

JÓCCAKÁT! :D

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ciccficc.blog.hu/api/trackback/id/tr475492780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vyca 2013.09.15. 21:55:20

Ejnyebejnye! Pedig a nyál az egyik legfontosabb angol szó! :D

Szilvia SziSszkó Adam 2013.09.16. 01:04:17

Hehe ...Már csak a fagyis múltam miatt is illett volna tudnom :P
Egyébként megnéztem és mindösszesen csak 6-féle kifejezés van rá! :D
süti beállítások módosítása